خبرهای داغ:
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی:

زوجین با ازدواج آسان، در اولویت معرفی برای دریافت تسهیلات 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: افرادی که ازدواج آسان داشته باشند، در پرداخت تسهیلات و معرفی برای اشتغال در اولویت خواهند بود.
کد خبر: ۹۶۱۰۶۵۹
|
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جعفری سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در مراسم افتتاح نمایشگاه ازدواج آسان "وصال شیرین" که با حضور سردار  یوسفی جانشین سپاه انصارالرضا(ع) و جمعی از مدیران و فعالان حوزه جوانان و ازدواج استان و حدود ۲۵ زوج جوان برگزار شد، گفت: نمایشگاه ازدواج آسان در راستای برنامه های ویژه یادواره شهدای استان برپا شده و در آینده هم در ادامه این راه، نمایشگاه‌های دیگری مانند نمایشگاه اشتغال برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه های ما توجه به تسهیل ازدواج آسان است که برای عملی شدن آن باید بتوانیم تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را بموقع پرداخت کنیم.

جعفری متذکر شد: در گذشته در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج جزو استان های آخر بودیم اما با تأکید استاندار در این زمینه، در سه ماهه ابتدای سال جاری در شمار استان های برتر قرار گرفته ایم.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری در ادامه گفت: با این وجود چون پرداخت تسهیلات تعریف شده برای خراسان جنوبی بیش از ظرفیت آن است، صف انتظار دریافت تسهیلات همچنان وجود دارد.

جعفری ادامه داد: خراسان جنوبی از استان های سبز در زمینه ازدواج و فرزندآوری است و باید بتوانیم در حوزه جوانی جمعیت به وظیفه خود به خوبی عمل کنیم.

وی بیان کرد: از امکانات بسیاری که در اختیار ادارات، دستگاه های نظامی و انتظامی و... است برای انجام ازدواج آسان جوانان باید استفاده شود.

جعفری تأکید کرد: کسانی که در خراسان جتوبی ازدواج آسان داشته باشند، در معرفی برای اشتغال و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در اولویت قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار